« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXIII Sesji Rady Gminy Siedlec,

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Informacja z prac międzysesyjnych:

a) Wójta Gminy Siedlec,

b) Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,

c) Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok,

b) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Siedlec na lata 2025-2028,

c) wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat z dotychczasowym dzierżawcą oraz wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy

d) zmiany uchwały Nr XLVI/239/2018 Rady Gminy Siedlec z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.

e) powołania doraźnej Komisji do opiniowania wniosków o nadanie tytułu „Zasłużony dla Gminy Siedlec”.

f) przyjęcia Programu współpracy Gminy Siedlec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.

7. Wolne głosy i wnioski.

8. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej