b)
Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,
c)
Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.
a)
zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok,
b)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Siedlec na lata 2025-2028,
c)
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy na okres powyżej
3 lat z dotychczasowym dzierżawcą oraz wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy
d)
zmiany uchwały Nr XLVI/239/2018 Rady Gminy Siedlec z dnia 27 marca 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania
i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze,
z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.
e)
powołania doraźnej Komisji do opiniowania wniosków o nadanie tytułu „Zasłużony dla Gminy Siedlec”.
f)
przyjęcia Programu współpracy Gminy Siedlec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.