« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu:

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Informacja z prac międzysesyjnych:

b) Informacja Przewodniczących stałych komisji Rady Gminy Siedlec,

c) Informacja Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Siedlec.

6. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych za rok 2023/2024 w Gminie Siedlec.

7. Informacja o oświadczeniach majątkowych:

b) Wójta Gminy Siedlec,

c) Przewodniczącego Rady Gminy Siedlec.

8. Przedstawienie informacji o wyznaczeniu podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna.

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

10. Bezpieczeństwo pożarowe mieszkańców gminy w okresie grzewczym.

11. Wolne głosy i wnioski.

12. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej